Blog
26. května 2022 EEA s.r.o.

EEA získala prestižní ocenění od Tatra banky za efektivitu zadávání požadavků od zaměstnanců

Společnost EEA získala ocenění za implementaci systému Jira Service Management, který zefektivnil zadávání požadavků na služby v rámci interní struktury banky.

Bratislava, 26. května 2022 – Společnost EEA, dceřiná společnost BiQ Group, zvítězila 19. května v kategorii Employee Experience na události Tatra banka Top Supplier DayTB 2021. Akce, na které se sešli nejlepší dodavatelé služeb v Bratislavě, se konala po dvouleté přestávce. Tatra banka ocenila nejlepší dodavatele, kteří posunuli banku kupředu a pomohli zlepšit její služby. Společnost EEA získala ocenění za implementaci aplikace Jira Service Management, která zefektivnila zadávání servisních požadavků v rámci interní struktury banky.

„Ocenění v kategorii Employee Experience si velmi vážíme a děkujeme zaměstnancům Tatra banky za jejich pozitivní zpětnou vazbu. Ve společnosti EEA jsme realizovali několik projektů pro bankovní instituce, kterým jsme poskytli softwarové řešení v rámci platformy Atlassian. Právě úspěšná integrace Jira Service Managementu, za kterou jsme byli nominováni, je velmi oblíbeným produktem určeným pro správu, řízení procesů a řízení požadavků zaměstnanců globálních společností po celém světě. Kromě Tatra banky jsme tento nástroj ITSM úspěšně implementovali také v Raiffeisen bance a Telekomu. Kromě toho jsme se pustili i do další oblasti pro bankovní sektor. Konkrétně se jedná o projekty na podporu agilní transformace bankovních institucí s využitím metodiky SAFe®,“ říká generální ředitel EEA Gabriel Lachmann.

Požadavky na služby šité na míru

Jira Service Management je aplikace dostupná na platformě Atlassian a poskytuje plnohodnotný nástroj pro správu servisních požadavků zaměstnanců nebo klientů. Umožňuje přijímat, sledovat, spravovat a řešit množství požadavků na denní bázi. Jira Service Management existuje již několik let a je nejrychleji rostoucím produktem společnosti Atlassian. Nabízí výkonné řešení a v současné době vede na trhu systémů ITSM.

Aplikace umožňuje nastavit vlastní zákaznický nebo zaměstnanecký portál založený na přístupném formuláři, který je kompatibilní s dalšími nástroji a doplňky Atlassian v systémech Jira a Confluence. Jeho funkcí je automatické přiřazování požadavků specializovaným odborníkům, kterým jsou určeny. Společnost EEA implementovala tento nástroj pro Tatra banku především za účelem řešení interních požadavků zaměstnanců. Cílem bylo zvýšit spokojenost uživatelů s poskytovanými službami, optimalizovat procesy ITSM tak, aby odpovídaly požadavkům Tatra banky, a v dalších krocích umožnit online komunikaci prostřednictvím chatovacího okna, které nahrazuje telefonickou komunikaci.

Podobné projekty